Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uplatnění personálního marketingu v obchodní společnosti
Škorpilová, Andrea ; MBA, Alena Kozáková, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá uplatněním personálního marketingu ve společnosti. Teoretická část práce se zaobírá poznatky z oblasti týkající se uplatnění marketingu v oblasti HR. V druhé, praktické části práce jsou provedeny analýzy současného stavu společnosti, které by měly napomoci ke zjištění problémových oblastí personálního marketingu v podniku. Analytická část je obohacena o názory zaměstnanců. Cílem této práce je zhodnocení současné situace personálního marketingu společnosti tak, aby došlo ke zlepšení personálního marketingu společnosti a ke zlepšení oblastí zjištěných jako problémové.
Návrh na zlepšení podnikové kultury ve společnosti EXPONO, a.s.
Klabačková, Kateřina ; Trnka, Leopold (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce shrnuje teoretické poznatky vybraných autorů o podnikové kultuře a analyzuje podnikovou kulturu společnosti EXPONO, a.s. Na základě dotazníkového šetření, rozhovorů, systematického pozorování a analýzy podnikových dokumentů byly odkryty nedostatky podnikové kultury společnosti EXPONO, a.s. a byly vyhotoveny návrhy a doporučení pro celkové zlepšení a zefektivnění současného stavu.
Fenomén IKEA: Filozofie marketingu a strategické komunikace od počátků do současnosti
Procházková, Pavla ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Cílem diplomové práce s názvem "Fenomén IKEA: Filozofie marketingu a strategické komunikace od počátků do současnosti" je vysledovat, jaké hlavní myšlenky stály u zrodu fenoménu IKEA, jakou strategii a jaké komunikační nástroje používal v počátcích firmy její zakladatel Ingvar Kamprad. Přičemž nejde pouze o počáteční vizi firmy, charakteristickým znakem marketingu a komunikace firmy IKEA je fakt, že působí na klienty v dlouhodobém horizontu, jedná se vlastně o proces dlouholeté série komunikačních postupů zaměřených na klienty. IKEA je hodnocena i jako pionýr interní komunikace. K filozofii budování firmy patří orientace na rodinu, domov, na řešení otázek a problémů všedního každodenního života, hledání racionálních řešení, udržení dostupné ceny výrobků při zachování dobré kvality, snaha udržet se "in" díky modernímu designu. V teoretické části seznamuje práce obecně s významem a úlohou strategické komunikace obchodních firem a s jejími jednotlivými aspekty. V praktické části zodpovídá diplomová práce na základě kvalitativního výzkumu a pomocí analýzy zdrojového materiálu otázku, jaké vize, jaký styl komunikace (se zákazníky, spolupracovníky, zaměstnanci) a jaké marketingové nástroje byly v počátcích fungování firmy IKEA určující pro pozdější celosvětovou prosperitu a oblibu této firmy a popisuje, jakým...
Analýza interní komunikace a firemní kultury agentury Insighters s.r.o.
Machová, Valérie ; Poucha, Tomáš (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se soustředí na interní komunikaci a firemní kulturu komunikační agentury Insighters. Hlavním cílem práce je zkoumat vnímání mise, vize a hodnot zaměstnanci této firmy. Práce se zabývá vlivem délky působnosti v agentuře na zmíněné jevy. V teoretické části jsou prvně popsány pojmy agentura, komunikace a kultura. Je to z důvodu toho, aby čtenář lépe pochopil pozadí následně definovaných pojmů interní komunikace a firemní kultury. Pojmy jsou v této práci teoreticky vymezeny a zároveň představují čtenářovi, jak by měly být správně nastaveny a chápany ve firemním prostředí. V praktické části je na začátku představena komunikační agentura Insighters a následně je provedena analýza její interní komunikace a firemní kultury. Čtenář je tak seznámen s formálními a neformálními kanály využívané agenturou, ale také s její misí, vizí a hodnotami. Následuje vymezení metodiky práce, kde je charakterizován kvalitativní výzkum, polostrukturovaný rozhovor a metoda 5W1H. Součástí této části je samotný výzkum, který je ve formě rozhovorů se zaměstnanci ohledně jejich vnímání mise, vize a hodnot. Čtenář se zde seznamuje s výzkumným problémem společně s výzkumnými otázkami a hypotézami. Na to navazují analýzy celkového výzkumu, dat výzkumu a výzkumných otázek a hypotéz. Vše je zakončeno shrnutím se...
Slovní zásoba pracovníků obchodních řetězců
JINDROVÁ, Šárka
Předkládaná diplomová práce se zabývá profesní mluvou zaměstnanců vybraných obchodních řetězců, s cílem prozkoumat danou mluvu a na základě rozhovorů se zaměstnanci zachytit současnou slovní zásobu pracovníků obchodů a přispět dílčí sondou k výzkumu nespisovné češtiny. Součástí práce je menší lexikon shromážděných prostředků s výkladem jejich významu. Práce obsahuje představení útvarů a polotvarů národního jazyka, zejména slangu a profesní mluvy, důkladnou analýzu shromážděného materiálu, především ze sémantického hlediska.
Firemní identita Českého olympijského výboru
Čmucha, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Waic, Marek (oponent)
Název: Firemní identita Českého olympijského výboru Cíle: Český olympijský výbor je podroben analýze, ve které dochází k identifikaci současného stavu a podoby firemní identity (CI). Hlavní cíl práce spočívá ve zhodnocení vytvořené firemní identity organizace a porovnání s uspořádanými teoretickými poznatky odborné literatury. Výstupem z analýzy firemní identity a z celkového výsledku práce je vymezení návrhů, změn a doporučení pro ČOV v otázce realizace nových projektů a budování optimální firemní identity. Metody: Práci lze kategoriálně rozdělit do dvou částí. První - teoretická - část práce se zaměřuje na soupis teoretických poznatků z aktuální odborné literatury. Druhá část obsahuje analýzu, zhodnocení, komparaci a adekvátní návrhy spolu s doporučeními pro zlepšení CI organizace. Relevantní data jsou získávána s dostupných dokumentů a na základě uskutečněných polo strukturovaných rozhovorů s vybranými zástupci a členy ČOV. Výsledky: Analýza firemní identity poukázala na současný stav a kvalitu práce Českého olympijského výboru, ze které vyzařuje propracovanost a smysl. Z analýzy vyplývá, že na ČOV je patrná snaha o změnu nejen vlastní organizace, ale celého systému sportu v České republice. Na základě rozboru a zhodnocení jednotlivých prvků firemní identity jsou vypracovány návrhy a doporučení...
Srovnání korporátní komunikace českých společností prostřednictvím sociální sítě Twitter
Falzonová, Anna ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce se zabývá korporátní komunikací na síti Twitter. V teoretické části se zaměřuje na její základní charakteristiku, vývoj popularity a současnou pozici. Dále se soustředí na Twitter v České republice, profilaci uživatele, nejvlivnější účty a způsoby využití ve veřejné sféře. Stěžejní část práce tvoří výzkum, v němž je metodou kvantitativní obsahové analýzy definována komunikační strategie na Twitteru deseti českých firem v období listopad 2014 - leden 2015. Na základě analýzy 731 příspěvků je vypracován detailní rozbor komunikace jednotlivých firem z hlediska sentimentu, vizuální formy, komunikovaných témat a užitých funkcionalit. V rámci kategorií je také definován typ příspěvku s nejvyšší mírou interakce a celková efektivita komunikace. Na základě analýzy korporátní komunikace jednotlivých firem je dále charakterizována celková podoba korporátní komunikace na Twitteru v České republice. V závěru práce jsou spojeny poznatky výzkumné a teoretické části, které slouží ke srovnání korporátní komunikace na Twitteru v České republice a zahraničí.
Online reputation management jako nástroj pro změnu vnímání firmy
Linhartová, Barbora ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Cílem této bakalářské práce je představit moderní koncept s názvem online reputation management, v jehož zájmu je zajistit co nejpříznivější reputaci firem na internetu a podpořit tak jejich pozitivní vnímání. Tímto tématem je vhodné se zabývat především z důvodu rychlého vývoje technologií, díky nimž je reputace čím dál více v ohrožení, a přitom i nadále zůstává klíčovou hodnotou ve firmách. Teoretická část práce nejprve představuje firemní komunikaci a PR, ze kterých zkoumaná disciplína vychází, a které předchází výkladu o klasickém reputation managementu. Hlavní téma práce pak blíže popisuje význam řízení reputace na internetu a různé techniky, které k tomu mohou firmy využívat. Praktická část se zaměřuje již na konkrétní prostředí, ve kterém je online reputation management často aplikován, a tím jsou recenzní portály. Recenze se ukázaly jako stěžejní faktor při utváření online reputace, a proto je pro současné firmy vhodné se včas a adekvátně adaptovat na dynamické internetové prostředí, kde mohou proaktivně řídit uživatelská hodnocení ku svému prospěchu. Vlastní výzkum přináší vhled do rozhodování současných internetových uživatelů nejen na základě online recenzí, ale také podle způsobů, kterými firmy se svými publiky v tomto prostředí komunikují. Vybrané strategie totiž významně ovlivňují...
Utváření obrazu žen ve firemních časopisech
Dlasková, Kristýna ; Poucha, Tomáš (vedoucí práce) ; Köpplová, Barbara (oponent)
Interní komunikace je zásadní pro každou firmu. Ne vždy je však na ní tak nazíráno. Je přenašečem informací a firemních hodnot. Vychází z firemní kultury a zároveň ji ovlivňuje. Dále má vliv na atmosféru a výkonnost firmy, na angažovanost a celkovou spokojenost zaměstnanců. Souvisí tedy i s mírou jejich fluktuace. Pro fungování firmy je podle mnoha výzkumů podobně důležitá také diverzita, tedy zastoupení lidí různého pohlaví, původu, věku či vyznání. Tato různorodost vede k různorodosti přístupů a pohledů. Tím dochází například k efektivnějšímu řešení problémů nebo k lepšímu fungování týmů. Firmy by proto měly usilovat o rovnost mužů a žen v jejich pracovním prostředí a věnovat se podpůrným iniciativám, kde pomohou ženám k překlenování překážek na pracovním trhu. Česko je v rámci Evropské unie jednou z nejhůře hodnocených zemí co se týče rovnosti mužů a žen na pracovním trhu. Tato diplomová práce se věnuje propojení interní komunikace a témat týkajících se podpory žen v pracovním i osobním životě. Cílem této diplomové práce je prostřednictvím kvalitativního výzkumu dojít k tomu, jakým způsobem vybrané tuzemské firmy pracují s těmito tématy v interní komunikaci.
Online a offline nástroje efektivní interní komunikace
Mrhová, Aneta ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Diplomová práce s názvem Online a Offline nástroje efektivní interní komunikace investiční skupiny KKCG přináší ucelený pohled na fungování interní komunikace s využitím Online a Offline nástrojů. Práce je strukturována do tří částí. V teoretické části je definována interní komunikace a její zařazení do marketingového a mediálního prostředí včetně související terminologie. Práce dále mapuje Online a Offline média, spolu s konkrétními nástroji a na základě rešerše literatury je definována také efektivita interní komunikace a související trendy. Praktická část je zaměřena na skupinu KKCG a na nastavení vlastní kaskádovité interní komunikace s reálnými příklady médií. V metodologické části autorka popisuje a analyzuje výsledky kvalitativního výzkumu (strukturované rozhovory s odborníky interní komunikace firem ve skupině KKCG) a kvantitativního výzkumu (dotazníkové šetření aplikované na zaměstnance jednotlivých společností skupiny). V závěru dochází ke komparaci výsledků z výzkumů a reflexi četnosti Online a Offline nástrojů. Dále je definována úroveň ekonomické efektivity jednotlivých společností a v neposlední řadě výzkum přináší odpovědi na hlavní výzkumné otázky, hypotézy a vedlejší zjištění.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.